Automotive emergency call service - all genders

WS Customer Service Solution
Das bieten wir Ihnen:
We are looking for talented personalities (m/f/d) who can keep a professional composure in stressful situations. You are able to calm down callers who are under emotional pressure due to an unusual situation with their car (accident / misfunction / breakdown). After an intense training, you will be able to initiate apropriate steps depending on the situation and, if necessary, inform contact persons. In doing so, you strictly adhere to the given processes and thus ensure a smooth process in solving the customer's emergency situation.
Typical tasks are: - Receive calls from car drivers of a high end automotive brand - Understand the problem and iniciate remedies - Comunicate with experts if you don t have a solution handy - Exchange information with external partners, like police, ambulance, towing services - Work in a customer support / customer service environment
Do you have what it takes: - High stress resistance in emergency situations - Can work shifts - Fluent in Czech and English - German would be a plus
What we offer: - Intense training and education as well as further coaching during your employment - Free training and good development opportunities within the company - Regular corporate events and nice team evenings - Good accessibility by public transport
Wir freuen uns Sie kennenzulernen! Ihr Kontakt: WS Customer Service Solution Herr Robert Kühnl Alt Moabit 96 B 10559 Berlin Telefon +49 30 43024324
Weitere offene Stellen
Kontenklärung für ein Modelabel - Homeoffice - m/w/d
Zahlungszuordnung Versicherung im Homeoffice (m/w/d)
Customer Service Agent (m/f/d) Czech
Einstieg in die Buchhaltung m/w/d
Jetzt bewerben
Persönliche Daten
Kontaktdaten
Sonstige Daten
Bewerbungsdokumente
Einverständniserklärung
Ich bin mit der digitalen Erfassung und Verarbeitung meiner Daten einverstanden. Ich erkläre mich außerdem einverstanden, dass diese Daten - unter Berücksichtigung der gültigen Datenschutzbestimmungen - für die Besetzung von offenen Stellen verwendet werden. Ich akzeptiere, dass ich von Mitarbeitern telefonisch und/oder per E-Mail/SMS kontaktiert werden kann, um einen reibungslosen Ablauf des Bewerbungsprozesses zu gewährleisten. Ich versichere, alle Angaben wahrheitsgetreu angegeben zu haben. Ich bin mir bewusst, dass falsche Angaben auch nach einer eventuellen Anstellung zur Entlassung führen können.