We are looking for talented staff (m/f/d) wanting to take care of open invoices and debt recovery. You will be expected to build and maintain excellent customer rapport and contact customers to chase payment of outstanding loan balances.
Summary of responsibilities · Contact debtors in writing (no calls) to chase overdue loan balances and/or answer general customer account queries. · Negotiation of affordable payment plans for customers and correctly setting these agreements using online lending system. · Sending email messages to customers to confirm agreed payment plan and method details, current balances etc. · Accurate processing of collection letters to overdue customers to garner customer engagement. · Accurate recording of all relevant data in the system to ensure that there is a logical flow for the collection process for each customer. Skills and experience · Fast learner · Excellent written and verbal communication skills. · Must have a "can-do" attitude. · Attentive to detail. · Ability to listen, empathize and negotiate with customers effectively to achieve targets · Fluent in Dutch
Wir freuen uns Sie kennenzulernen! Ihr Kontakt: WS Customer Service Solution Herr Robert Kühnl Alt Moabit 96 B 10559 Berlin Telefon +49 30 43024324
Ich bin mit der digitalen Erfassung und Verarbeitung meiner Daten einverstanden. Ich erkläre mich außerdem einverstanden, dass diese Daten - unter Berücksichtigung der gültigen Datenschutzbestimmungen - für die Besetzung von offenen Stellen verwendet werden. Ich akzeptiere, dass ich von Mitarbeitern telefonisch und/oder per E-Mail/SMS kontaktiert werden kann, um einen reibungslosen Ablauf des Bewerbungsprozesses zu gewährleisten. Ich versichere, alle Angaben wahrheitsgetreu angegeben zu haben. Ich bin mir bewusst, dass falsche Angaben auch nach einer eventuellen Anstellung zur Entlassung führen können.